Stories :)










Assalammualaikum readers . dah lama aku tk update blog kan . busy sikit . haha :)
hm . act , aku ada banyak stories nak cerita kat korang nih .


First -  Sekolah aku cuti seminggu sempena tahun baru . patut lha cuti seminggu ada udang disebalik batu . kena ganti sekolah . * peribahasa weyh . haha xD . aku dah agak dah . mesti kena ganti . grr .


Second - Cuti seminggu nih , tk ada homework weyh . act cikgu kasi , tpy aku buat kt sekolah . sesaje jeh nk buat kt sekolah sebab cuti seminggu nih , boleh tgok tv . hoho :)


Third -  Cikgu mathematic kelas aku garang kowt . kt dalam kelas muka dia serious jeh . semua orang takut dengan dia .* tk kutuk dia . time dia tny soalan mana yang tk paham . semua buat-2 paham . bila dia bagi soalan , semua teganga . ada yg termenung tgok luar kelas , tgok kipas and ada jgak yg tgok jawapan kwn sebelah # aku lha tuh . * konon nya tgok jawapan kwn sebelah , tpy kwn sebelah pulak yg tgok kitee .
haha xD .


Fourth - Dekat dalam kelas aku ada budak baru . handsome weyh . # dah terpikat weyh ,  Walaweyh .
haha xD .


Fifth -  Tahun nih , permainan Pentanque . kelab/persatuaan Rakan Pembaca # pembaca lha sgt . bukan aku baca pun . haha . uniform krs . * tetap sampai form 5 . nyesal masuk krs . asyik kena kawad jeh . tension aku . kawad tengah-2 padang .  ary panas pulak tuh . * tk nak kawad dekat dalam kelas pulak , time ary hujan .
kan best kalau tk payah kawad . duduk jeh . ataupun main batu seremban ke * giler . tk kn budak laki pun nak main batu seremban . haha xD .



oke rasa nya tuh jeh yang aku nak cerita . mesti korang bosan dengan cerita aku nih kan . kbaii .



Gong Xi Fa Cai . haha xD .















No comments:

Post a Comment

Cute Polka Dotted Magenta Bow Tie Ribbon